با استفاده از تبلیغات اینستاگرام و خرید فالوور اینستاگرام می توانید به گروه های خاصی از کاربران در سراسر جهان دسترسی داشته باشید و آنها را به مشتری های خود تبدیل کنید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام برای دستیابی به مخاطبان و در واقع مشتری های بیشتر فرصت های باورنکردنی برای مشاغل ارائه می کند. اما هرچه برندهای بیشتری به اینستاگرام بپیوندند ، رقابت و ایستادگی برای کسب و کار شما سخت تر می شود. با استفاده از تبلیغات اینستاگرام و خرید فالوور اینستاگرام می توانید به گروه های خاصی از کاربران در سراسر جهان دسترسی داشته باشید و آنها را به مشتری های خود تبدیل کنید.

اهمیت تبلیغات اینستاگرام برای مشاغل و برندهای مختلف

 

در اواخر سال 2015 ، تبلیغات اینستاگرام معرفی شد. با استفاده از سیستم تبلیغاتی فیس بوک ، بازاریابان اکنون می توانند به هر بخش خاص از 600+ میلیون کاربر اینستاگرام دسترسی داشته باشند. با 400 میلیون نفر که هر روز از اینستاگرام استفاده می کنند ، تبلیغات اینستاگرام برای برندهایی که به دنبال افزایش تعامل و همچنین سود هستند ، جذاب به نظر می رسد.

در ادامه به شروع کار با تبلیغات اینستاگرام خواهیم پرداخت. در این مقاله ، تمام نکات مورد نیازی را که باید برای ایجاد اولین تبلیغ اینستاگرامی خود بدانید خواهید آموخت و همچنین به تحلیل عملکردی تبلیغات شما و بهبود نتایج خواهیم پرداخت. تبلیغات اینستاگرام از سیستم تبلیغاتی فیس بوک استفاده می کند که بسیار جامع و قدرتمند می باشد. استفاده از سیستم تبلیغاتی فیس بوک به این معنی است که می توانید تبلیغات خود را بر اساس سن ، علایق و رفتارهای کاربران ایجاد کنید و در واقع تبلیغات هدفمندتری داشته باشید.

چرا از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنیم ؟

از آنجایی که اینستاگرام در سال 2015 تبلیغات خود را روی پلتفرم خود راه اندازی کرد ، تبلیغات اینستاگرام توسط کاربران بیش از یک میلیارد بازخورد داشته است و در سال گذشته ، تبلیغات اینستاگرام در شش ماه به بیش از دو برابر پایه تبلیغات خود یعنی به 500000 تبلیغ رسیده است و انتظار میرود در آینده این آمار به آمار تبلیغات گوگل نزدیکتر گردد.

چرا تبلیغات اینستاگرام اینقدر محبوب هستند؟ در ادامه چند دلیل برای این موضوع آورده شده است:

افزایش مخاطبان و مشتری ها

اینستاگرام یکی از سریعترین نرخ های رشد در بین شبکه های اجتماعی را دارد. طی تحقیقات مختلف که بر روی 26.965 کسب و کار و برند انجام شد ، کسب و کارهای مورد نظر از سال 2015 تا 2016 شاهد رشد 100 درصدی مخاطبان خود ​​بودند.

نکته : کاربران به طور متوسط ​​روزانه بیش از 50 دقیقه از وقت خود را در فیس بوک ، اینستاگرام و پیام رسان ها می گذرانند.

خرید فالوور اینستاگرام

فالوورهای اینستاگرام بخش مهمی از فاکتورهای الگوریتم اینستاگرام هستند. تعداد بیشتر فالوورها ارزش بیشتری به اکانت شما هدیه می دهد. تعداد فالوورها در هر زمینه ای مهم هستند. اگر مدل ، بازیگر ، هنرمند ، اینفلوئنسر باشید و یا در هر زمینه ایی دارای کسب و کار باشید ، قطعا تعداد فالوور اینستاگرام می تواند بر کسب و کار شما و شهرت شما تاثیر مستقیمی داشته باشد.

فالوورهای اینستاگرام می توانند در مورد کسب و کار شما اظهار نظر کنند و با شما تعامل داشته باشند. دنبال کنندگان بیشتر ارزش بیشتری به اکانت شما می دهند و می توانید به راحتی با یک لیست از فالوورهای فعال به فروش بالا برسید. این دلیل یکی از دلیلی است که افراد را به سمت خرید فالوور اینستاگرام سوق می دهد.

هر زمان که برای اینستاگرام به فالوورهای بیشتری احتیاج دارید ، دیگر نیازی به سخت کوشی و هدر دادن وقت ندارید. برای خرید فالوور اینستاگرام کافیست شرکت مورد نظر خود را انتخاب کنید و در طی مدت زمان مشخصی فالوورهای بیشتری بدست آورید. توجه داشته باشید که فالوورهایی که از سایت مورد نظر خریداری می کنید واقعی و قانونی باشند.

چگونه شرکت مناسب برای خرید فالوور اینستاگرام خود را انتخاب کنم ؟

افرادی که نگران فالوورهای اینستاگرام خود هستند و نمی دانند که چگونه می توانند تعداد بیشتری فالوور داشته باشند ، بهترین راه خرید فالوور اینستاگرام از شرکت معتبر می باشد تا با فالوورهای با کیفیت ، کسب و کار شما متحول شود. در ادامه به نکات مختلفی خواهیم پرداخت که باید در هنگام خرید فالوور اینستاگرام به آن ها توجه داشته باشید :

فالوورهای با کیفیت

فالوورهایی که خریداری می کنید ، باید حتما از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا ارزش پیج شما را بهبود ببخشد. بسیاری از شرکت ها قادر به ارائه فالوورهای باکیفیت اینستاگرامی نیستند. خرید فالوور واقعی اینستاگرام می تواند تعداد لایک ها و حتی کامنت های شما را به صورت ارگانیک افزایش دهد.

تحویل فوری

تحویل فوری فالوورها نکته بسیار مهمی می باشد. با توجه به فالوورهای فیک و بی کیفیتی که تعدادی از شرکت های خرید فالوور ارائه می کنند ، باید از تحویل فوری فالوورها نیز مطمئن باشید.

خدمات ایمن

هنگامی که قصد خرید فالوور اینستاگرام دارید ، پسورد و مشخصات شخصی خود را با شرکت مورد نظر به اشتراک نگذارید. برای خرید فالوور نیاز به هیچ مشخصات و رمز عبوری نخواهد بود و اگر شرکتی از شما درخواست رمز عبور می کند ، باید خرید فالوور از شرکت دیگری داشته باشید.

پکیج های مختلف متناسب با نیازهای شما

بیشتر اوقات افراد نیاز به تعداد مشخصی از فالوور دارند ، که باید متناسب با نیازهای کاربران ، پکیج های خرید فالوور تنظیم شده باشند.

با خرید فالوور اینستاگرام می توانید خود را از سایر رقبا متمایز کنید و کسب و کار خود را به طرز چشمگیری متحول کنید. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که آرزوی اینفلوئسر شدن دارید ، با خرید فالوور اینستاگرام می توانید به آرزوی خود به راحتی دست پیدا کنید. تعداد کاربران اینستاگرام روز به روز در حال افزایش می باشد پس سعی کنید از این تعداد کاربر به نفع کسب و کار خود استفاده کنید

توجه بیشتر به کسب و کار شما

 

مطالعه ای در مورد اینستاگرام نشان داد که 60 درصد از کاربران از طریق اینستاگرام در مورد محصولات و خدمات مطلع می شوند و 75 درصد نیز بعد از دیدن پست های اینستاگرام اقداماتی مانند بازدید از سایت ها ، جستجو یا اشتراک گذاری با دوستان را انجام می دهند.

هدف گذاری هوشمندانه تر با تبلیغات اینستاگرام

همانطور که اشاره شد ، تبلیغات اینستاگرام از سیستم تبلیغاتی فیس بوک استفاده می کند ، که قدرتمندترین توانایی هدف گذاری را دارد. می توانید موقعیت مکانی مخاطبان ، مشخصات جمعیتی ، علایق ، رفتارها و موارد دیگر را برای تبلیغات خود مشخص کنید. حتی می توانید افرادی را که از شما محصولی را خریداری کرده اند یا با شما و دیگران تعامل داشته اند را هم هدف بگیرید.

بازدهی بالای تبلیغات اینستاگرام

طبق آمارهای اینستاگرام ، بیش از 400 کمپین تبلیغاتی مختلف در سطح جهانی در این شبکه اجتماعی فعالیت می کنند و در واقع روزانه چندین تبلیغ مختلف برای جذب بیشتر مشتری ایجاد می کنند که معمولا هم با نتایج و بازده بالا ، چندین برابر سرمایه خود را کسب می کنند.

بنابراین ، آیا باید از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید؟ بله!

تبلیغات اینستاگرام فوق العاده قدرتمند می باشد ، اما قبل از استفاده از این تبلیغات ، عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

شناسایی مخاطبان هدف : امروزه در کشورهای مختلف تعداد زیادی از افراد در سنین مختلف حداقل یک اکانت اینستاگرامی برای خود دارند!! چرا که با استفاده از این شبکه اجتماعی می توانند به راحتی با نزدیکان و حتی افرادی که تا به حال ملاقات نکرده اند ، گفت و گو و یا حتی دیدار ادشته باشند. بنابراین به احتمال بسیار قوی مخاطبان مورد نظر شما در این شبکه اجتماعی حضور دارند و تنها کاری که شما باید انجام دهید ، هدف قرار دادن آنهاست.

زمینه کاری : همانطور که اشاره شد و قطعا هم می دانید ، تعداد زیادی از برندها و کسب و کارها در زمینه های کاری مختلف از پوشاک و خوراک گرفته تا موسیقی و هنر همگی در این شبکه اجتماعی حضور مستمر دارند چرا که اثر مثبت این شبکه اجتماعی بر کسب و کار خود را مشاهده کرده اند. پس چرا شما از این فرصت برای رونق کسب و کار خود و یا اینفلوئنسر شدن استفاده نکنید ؟

به طور قطع لیستی که از زمینه های کاری بیان کردیم ، لیست بسیار ناقصی می باشد چرا که امروزه اکثر زمینه های کاری در این بستر اجتماعی فعالیت می کنند.

داستان پردازی بصری : یکی از مزیت های اینستاگرام ، بصری بودن آن است. شما می توانید به راحتی با ایجاد تصاویری جذاب مخاطبان زیادی را با خود همراه کنید ، حتی می توانید از محیط کسب و کار خود عکس گرفته و آن را با مخاطبان به اشتراک بگذارید. تقریبا اکثر افراد می توانند تصاویر را با جزئیات مناسب به خاطر بسپارند و دقیقا این همان فرصتی است که برند ها به دنبال آن هستند.

اگر از قبل از تبلیغات اینستاگرام استفاده کرده اید ، قطعا دفعات بیشتری از این تبلیغات بهره برده اید چرا که تاثیر بسیار بالایی برای کسب و کارها دارد.

شروع به کار با تبلیغات اینستاگرام

اینستاگرام ، ایجاد تبلیغات را بسیار آسان کرده است. در حقیقت ، پنج روش مختلف برای ایجاد و مدیریت تبلیغات اینستاگرام شما وجود دارد :

  • درون برنامه اینستاگرام
  • مدیریت تبلیغات فیس بوک
  • رابط بازاریابی فیس بوک
  • همکاران اینستاگرام

دو مورد اول یعنی ایجاد تبلیغات از طریق برنامه اینستاگرام و مدیریت تبلیغات فیس بوک ، ساده ترین روش های مدیریتی تبلیغات هستند و اکثر قریب به اتفاق تبلیغات تجاری در اینستاگرام از این دو روش برای مدیریت تبلیغات خود استفاده می کنند.

رابط بازاریابی فیس بوک برای افرادی است که می خواهند تعداد زیادی از تبلیغات اینستاگرامی ایجاد کنند در حالی که همکاران اینستاگرام ، کارشناسانی هستند که می توانند در خرید و مدیریت تبلیغات ، تعامل با جامعه شما و ایجاد محتوای اینستاگرام به شما کمک کنند.

ایجاد تبلیغات اینستاگرام با استفاده از مدیریت تبلیغات فیس بوک

از آنجا که سیستم تبلیغاتی فیس بوک بسیار جامع است ، چندین مرحله برای ایجاد تبلیغات اینستاگرام باید طی کنیم. این مراحل کاملاً صریح هستند و به راحتی می توانید تبلیغات خود را ایجاد و مدیریت کنید. مراحل کلی در ادامه آمده است:

  • یک هدف بازاریابی انتخاب کنید
  • کمپین تبلیغاتی خود را نامگذاری کنید
  • مخاطبان ، مکان ها ، بودجه و برنامه خود را تعریف کنید
  • تبلیغ را ایجاد کنید یا از یک پست موجود استفاده کنید

نکته: در حالی که یک قانون نامگذاری ثابت برای تبلیغات وجود ندارد ، اما می توانید با افراد مرتبط با تبلیغات خود از نامگذاری های توافقی استفاده کنید.

آیا می توانم بدون اکانت فیس بوک ، تبلیغات اینستاگرامی ایجاد کنم؟

به نظر می رسد که اگر می خواهید تبلیغات اینستاگرامی داشته باشید ، داشتن یک اکانت فیس بوک لازم می باشد. اگر اکانت فیس بوک ندارید ، برای اجرای تبلیغات با محدودیت هایی روبرو خواهید بود.

آیا می توانم بدون اکانت اینستاگرام ، تبلیغات اینستاگرام ایجاد کنم؟

بله، این امکان برای شما وجو دارد! تمام آنچه که برای تبلیغات اینستاگرام نیاز دارید یک اکانت فیس بوک می باشد. اگر اکانت اینستاگرام خود را به اکانت فیس بوک خود وصل نکرده اید ، چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

برای تبلیغات اینستاگرام از اسم و عکس پروفایل اکانت فیس بوک شما استفاده خواهد شد. با این حال در صورتی که اکانت اینستاگرام نداشته باشید نمی توانید به نظرات در مورد تبلیغات خود پاسخ دهید. نام اکانت فیس بوک شما به عنوان دسته اینستاگرام شما استفاده می شود که قابل کلیک نیست. توجه داشته باشید که اگر نام کاربری اکانت فیس بوک شما بیش از 30 کاراکتر داشته باشد ، خلاصه می شود.

تبلیغات اینستاگرام من در چه قسمتی به نمایش درخواهد آمد ؟

تبلیغات اینستاگرام فقط در اپلیکیشن های iOS و Android ظاهر می شود. تبلیغات شما به افرادی که در حال گشت و گذار در اینستاگرام با کامپیوتر یا هستند نشان داده نمی شوند. اگر قصد دارید که کاربران تبلیغات شما را با کامپیوترهای شخصی مشاهده کنند ، تبلیغات فیسبوک می تواند گزینه بهتری باشد.

آیا باید تبلیغات خود را هم در فیس بوک و هم در اینستاگرام اجرا کنم؟

توصیه فیس بوک اجرای تبلیغات در هر دو پلتفرم می باشد. هنگامی که تبلیغات را در هر دو پلتفرم اجرا می کنید ، فیس بوک مکان تبلیغات شما را بهینه می کند تا با کمترین هزینه به بیشترین نتیجه برسید.

با گفتن این نکته ، ارزش دارد که با استفاده از ترکیب استراتژی های فیس بوک و اینستاگرام به نمایش تبلیغات بپردازید. به عنوان مثال ، اگر اکانت کاربری اینستاگرام شما روی محتوای تولید شده توسط کاربر متمرکز باشد ، تبلیغی درباره نکات بازاریابی ویدیویی احتمالاً برای افراد عجیب خواهد بود.

نویسنده محمد مهدی رجب پور شیرازی.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار